Thursday, January 14, 2010

pagi JUMAAT di kampus

hai....
ari nie aku ada kat kampus.....
kali ke3 aku berada di sini tanpa balik.....
huhu......
nak buat macm ne.....
pihak pentadbir x bagi balik......
aku pom x balik..
malas ar nak lari balik......
nak jadi baik ckit........
hahahha.....
ckit jer....
x banyak....
aku baru bangun jugaklah.......
masa blogging ni....
saja isi masa......
boring......
kalau kat umah....
x po........
ada banyak benda boleh buat....
kalu kat cni.....
x da pape pom..
mujurlah dapat internet..
kalu x.....
alamak jammed la kepala aku......
ye lah.....
kat cni x da benda yang menarik pom......
semuanya hanya ilusi.....
jika di pandang...
masa aku blogging ni....
iqbal tengah dengar mp3.......
syok habis aku tengok......
hampir nak meleleh jer air liur dia...
and roomate aku baru ciap mandi...
aku rasa diorng pom sama macm aku......
so boring.......
suatu penyeksaan pada bebudak maktab......
penyeksaan batin dan jiwa.....
kenapa?????
anda fikirlah sendiri....
aku x berdaya untuk memikirkannya....
kerana itu membuatkan hati kau berdarah..
opppppssss....
berdarah ker?????
ye kot......
hahaha...........
ok lah..
duduk kat cni...
tapi aku nak balik.......
erm aku tulis ni....
sebabnya ku tengah tunggu mat arif balik bawa nasi....
aku kirim kat dia....
lapr doh......
aku bermonolog:
kata nak diet.
tapi makan mengalahkan KU sains..
hahahha......
bukan menghina....
hanya luahan perasaan....
dengan ni aku tutp majlis aku dengan..........
TEKAN CLOSE.....

1 comment: