Thursday, January 14, 2010


adakah aku bangga dengan kampus aku????????
certain part aku bangga....
dan kadang aku.........
aku akan mengutuknya.......
aku tidak tahu kenapa???
mungkin kerana kampus aku kurang mempedulikan pelajar2 nya..
adakh aku patut menyalahkan kampus aku?????????
atau orang yang mentadbirnya....
di sini aku mengenal banyak orang yang mempunyai banyak ragam....
pada mulanya aku agak sukar untuk menyesuaikan dengan keadaan di sini.
kerana aku selalu di manjakan oleh mak dan ayah aku.....
tapi di sini aku terpaksa sendiri.....
jika dulu mak aku akan sediakan breakfast aku (nasi goreng favourite aku, susu and kismis)..
tapi di sini..
aku terpaksa minum air kosong jer......
sebabnya aku malas..
hahah....
berbalik kepada topik asal....
aku melihat bagaimana fasiliti terhadap pelajar terlalu kurang berbanding dengan kampus lain.....
pertama:
1)aircond yang dibaiki pada tahun lepas tidak siap dibaiki....
2)mesin atm tiada...
3)makanan yang terlalu mahal@mahal la jugak.
4)kabel lcd yang rosak..

dan seterusnya..

aku bukan mengutuk...
tapi hanya luahan perasaan yang aku agak pendam la jugak....
pihak pentadbir terlalu ingin mencantikkan tempat diorang sahaja..
contohnya:
-bangunan pentadbiran akademik ditambah bilik..
-jabatan dipindahkan ke bangunan baru......

dan banyak lagi..huhuhu....

aku pom pening jugak bila memikirkan perkara ini.....
mengapa perkara sedemikian berlaku.....
adakah terdapat penyelewengan??????
itu aku tidak tahu.....
mengapa perkara ini patut berlaku????????????
aku pening!!!!!!!!!!......
agak bengong la jugak...
bngunan yang sedia cantik di ubahsuai...
aku rasa kampus aku adalah kampus yang mundur dia antara kampus lain.
aku bukan tidak bersyukur...
aku amat bersyukur kerana dapat sambung aku punya pengajian...
namun ini hanya luahan perasaan.....
agar aku kurang memikirkannya......

No comments:

Post a Comment