Wednesday, January 13, 2010

gERAM @ menyaMPAH..

aku stress sangat dalam kelas tadi????????????
kenapa lah ada yang buat aku menyampah..
aku ada buat salah kew..
sampai korang..........
eii..
x tau aku nak cakap macm ne..
dah la aku tengah stress....
korang pulak macm jelik jer dengn aku..
aku x mati ah kalu dengn korang....
blah ar..
bukannya aku hadap sangat dengan korang..
aku tak tau nak cakap macm mana...
aku rasa kenap lah aku x dapat satu tempat dengan geng2 aku...
kalu aku sekali dengan diorg.....
mesti aku x macm ni.......
mesti hudupa ku epi jer......
x lah stress......
aku pom akn dapat sharing benda yang sensor dengn diorg..
i miss u guys....
susah aku nk lupakan korang selama lima tahun kita sekelas...
walaupun aku ni jenis 'bengong'......
tapi korang memahami aku.......
aku tertanya2.....
kenapa aku dapat course sains????
kenapa aku x dapat tesl????????
adakah ALLAH SWT ingin menguji aku....
dengan perpishan..
aku akan belajar erti kasih sayang antara kawan..
mungkin ini adalah salah satu sebab..
dan aku tiada hak untuk mempersoalkannya......
aku harap sangat.......
aku tak tertanya2 lagi.......
aku inginmencari ilmu....
bukan untuk suka2.....
aku x sabar untuk tamat pengajian aku di sini.........
kurangnya manis berbanding pahit....
adakah ini satu hukuman pada aku???????
untuk aku belajar erti keinsafan.......
mungkin......
pada saat ini...
aku berjanji untuk kurangkan bercakap dalm pergaulan........
mungkin dengan bercakap aku akan kurang stress...
CIKGU ZAKARIA pernah memberitahu aku bahawa lebih baik anda diam daripada berkata2...
kerana lidah boleh membunuh diri anda sendiri....
dengan ini....
aku akn kurangkan bercakaP........
aku akan lebih tumpukan kepada pelajaran...
dan insyaALLAH.....
aku akn menjadi diri aku seperti berada di f5.....
lebih struggle..........
aku akan start berubah perlahan2..
juz like menarik rambut dalam tepung........
even rambut aku pendek.......
hahaha........
ok lah.....
aku rasa x da pape nak tulis......
mungkin aku akan luahkan dengan akak aku....
akak maya aku...
dengan ini aku x malu nak sharing..
bukannya dia kenal pom aku......

No comments:

Post a Comment