Tuesday, January 12, 2010






ASSALAMUALAIKUM..
blog ini bukan untuk menghina tapi hanya luahan perasaan..
dalm blog aku ni..
penuh dengan gambar2 budak kelas aku yang 'AGAK AR' world class dan gempak..
gambar ni aku mabik masa hari pertama kelas mingu ke-2..
kalau nak tahu..
kelas aku ni penuh dengan keceriaan..
tapi bila lecturer masuk jer..
jadi senyap terus..
KENAPA?????????????
sebabnya budak kelas aku hormatkan lecturer...
tu a pasal..
bukannya budak kelas kau takutkan lecturer...
erm dalam gambar ni penuh dengan adegan yang lucu ar..
ada yang suka debat..
x kira tempat...
kalau yang suka debat tu..
JOHAN adlah jatuh kepada akak KPLI kita..
dia memg terbaik..
semua orang x dapat bals bila dia bahas kita..
hanya yang berpengelaman jer dpat..
aku x tahu dia dapat kekuatan mulut tu dari mana..
memang dahsyat lar bahasa dia..
perkataan dia boleh di ibaratkan selaju cahaya iaitu 3x10 kuasa 8 metre per saat...
ceh masuk fizik la pulak..
maybe akak dapat power daripada ayah dia kot..
hahahaha..
terdapat jugak gambar MAT ARIF@ SEMERAK BOY...
budak sebelah aku..
kalau dia baca blog aku ni..
mesti dia bangga...
mana taknya...
dapat gelaran BEST STUDENT..
dengan power yang dia ada..
dia rampas takhta BADRUL BARIQI @ MR. SAJAK..
memang world class..
ARIF DA POWER..
gambar yang paling last sekali..
gambar budak yang penuh dengan 'ilmu' di dada..
penuh dengan kemahiran yang x dapat disangkal..
budak sains geomatik agak ar..
world class..
kalau anda ada sebarang masalah ini..
sila hubungi..
MR. SKILL - 0139957291...
ada akan dapat menyelesaikan masalah anda..

1 comment: