Tuesday, January 5, 2010

syukur sangat.....

ari ni aku belajar bm..
aku epi giler...
alhamdulillah..
sekarang aku dah semakin minat belajar bm..
dah nampak dah jalan..
dulu memang aku x nampak pom...
aku pom x tahu..
dulu aku ni otak aku...
cepat lah jugak catch up...
tapi..
lani lambat jugak..
adalah certain part..
senang catch up..
huhu..
aku baru bangun tdo jer masa ni..
dah ciap solat..
aku baru bukak laptop...
igt nak chatting ngn akak maya ku..
tapi dia busy..
kawan aku pulak..
dah nak masuk exam..
sume bz...
dahla malam ni...
ada debator meeting..
aku dah lama ..x speaking
mesti malam ni..
x lancar mana..
tapi memang dulu aku lancar kew bila time speaking???
no comment...
aku ni minat english..
tapi macam mana la..
niat di hati berkenan dengan sains..
huhuu..
wat a funny joke..
tapi aku harap bla time muet nanti..
aku dapat at least band 4..
dapat la aku buat rayuan..
nak tukar cos..
nak ambik tesl..
family aku support..
dia org cakap...
'tukar lah dik....'..
huhu..
dia org memang sporting..
erm..
k ar..
lain kali aku blogging lagi..
aku nak layan face book ckit..
at da same time..
aku nak cari bahan ckit pasal presentation..

No comments:

Post a Comment