Wednesday, January 6, 2010

kenangan semasa sem1...






gambo2 ni sume..
adalah kenangan aku semasa aku kat sem1..
sume ada tersemat kat dalam hati..
ada yang pahit..
x kurang yang manis..
tapi yang paling aku akan ingat selalu..
adalah prkara yang pahit..
tu aku malas nak luahkan terlalu detail..
cuma kawan2 yang aku selalu bercakap jer akan tahu perkara tu..
aku pom malas nak citer sangat..
tapi aku nak buat intro ar ckit...
pasal budak pompuan n lelaki..
yg boleh dikategorikan sebagai cakap kasar ar ngan aku...
lebih kepada satu penghinaan ar buat aku..
tapi aku ni malas nak balas balik..
sebabnya aku...
dah semakin berubah untuk tidak meluahkan perkara yang teruk ar..
dulu,,..
mulut aku ni lancang orangnya..
selepas aku spm..
baru cool down..
sebabnya aku dah semakin matamg untuk berfikir..
kawan2 yang betul kenal aku jer tahu perangai aku macam mana..
BALA, SADDLY AND APEK..
hanya dia orang jer tahu peranagi aku....
kalau kat maktab ni..
mereka tak berapa tahu lagi macam mana aku...
kalau dia tahu..
memang ar..
dia orang x nak cakap mana...
dengan aku..
THAX KEPADA BALA, SADDLY AND APEKK...
I MISS U GUYS..
HARAP2 DAPAT STUDY SAMA2..
KAWAN2 KAT MAKTAB X SAMA NGN KORANG..
AKU HARAP KITA BUAT MASTER SEKALI..
SAMA TEMPAT..
SAMA RUMAH..
THAX 4 SUPPORT ME...

No comments:

Post a Comment